Reactieformulier servicenormen

Wij willen ons werk goed uitvoeren. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent. Neem dan contact op met uw contactpersoon. Wij stellen uw mening erg op prijs, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Als wij onze beloften niet nakomen dan mag u ons daarop aanspreken.

Wij houden ons graag aan onze servicenormen

Via de website

Hebt u te maken gehad met één van de onderstaande ongemakken, dan kunt u hier online een reactieformulier invullen.

  • langer dan tien minuten bij de balie hebt gewacht
  • geen reiskostenvergoeding hebt gekregen terwijl u daar wel recht op heeft
  • niet binnen één werkdag door één van onze medewerkers teruggebeld bent
  • niet binnen drie werkdagen een reactie hebt gekregen op uw e-mail
  • niet binnen vijf werkdagen een antwoord of ontvangstbevestiging hebt gekregen op uw brief
  • niet binnen vier weken een besluit op uw klacht hebt ontvangen.
Naam*
Adres*
Woonplaats*
BSN-nummer Heeft u een vraag over uw uitkering of beschikking? Vul dan hier uw Burgerservicenummer in, zodat wij u sneller van dienst kunnen zijn. Dit nummer kunt u vinden op uw beschikking, paspoort, ID-kaart of zorgpas.
Telefoonnummer*
E-mail adres*
Mijn vraag of opmerking*
 

* = verplicht veld