Meld u aan voor de nieuwsbrief

Wijzigingen contactgegevens Werkplein Ability

Vanaf 1 januari 2019 is Werkplein Ability onderdeel van gemeente Het Hogeland. Hierdoor zijn de contactgegevens deels gewijzigd.

Contact

  • Openingstijden: Het bezoekadres in Winsum (Ubbo J. Mansholtplein 2) is geopend van 9:00 van 17:00 uur  (voorheen tot 16.30 uur)
  • Telefoonnummer: U kunt ons voortaan bereiken via het centrale nummer van de gemeente: 088 – 345 88 88.
  • Post: het algemene postadres is gewijzigd in: Postbus 26, 9980 AA Uithuizen. Ontvangt u een uitkering? Dan ontvangt u voortaan de post in een envelop van gemeente Het Hogeland.
  • E-mail: balie@werkpleinability.nl
  • Adresgegevens overige locaties: het Werkleerbedrijf van Werkplein Ability is gevestigd aan de Nijverheidsweg 12 in Uithuizen. Het Leer- en Ontwikkelingscentrum vindt u aan de Mernaweg 27a  in Wehe- den Hoorn.

Websites

Informatie over inkomen en (aanvraag van) regelingen vindt u nu ook op de website van gemeente Het Hogeland. U komt hier rechtstreeks via de onderstaande links:

Team minimabeleid

De maandelijkse inloopspreekuren van het team minimabeleid en bijzondere bijstand blijven op dinsdagmiddag, van 13:30 tot 15:30 uur:

  • 1e dinsdag van de maand: Uithuizen (Hoofdstraat West 1)
  • 2e dinsdag van de maand: Winsum (Hoofdstraat W. 70)
  • 3e dinsdag van de maand: Leens (R. Ritzemastraat 2)
  • 4e dinsdag van de maand: Bedum (Schoolstraat 1)

Ook kunt u bij dit team terecht op het Werkplein in Winsum, op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.