Reactieformulier servicenormen

Wij willen ons werk goed uitvoeren. Toch kan het gebeuren dat u niet (helemaal) tevreden bent. Neem dan contact op met uw contactpersoon. Wij stellen uw mening erg op prijs, zodat wij u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn. Als wij onze beloften niet nakomen, dan mag u ons daarop aanspreken.

Wij houden ons graag aan onze servicenormen

Via de website

Heeft u te maken gehad met één van de onderstaande ongemakken, dan kunt u hier online een reactieformulier invullen.

  • U heeft langer dan tien minuten bij de balie moeten wachten
  • U heeft geen reiskostenvergoeding gekregen terwijl u daar wel recht op heeft
  • U bent niet binnen één werkdag door één van onze medewerkers teruggebeld
  • U heeft niet binnen drie werkdagen een reactie gekregen op uw e-mail
  • U heeft niet binnen vijf werkdagen een antwoord of ontvangstbevestiging gekregen op uw brief
  • U heeft niet binnen vier weken een besluit op uw klacht ontvangen.
Naam*
Adres*
Woonplaats*
Telefoonnummer*
E-mail adres*
Mijn vraag of opmerking*
 

* = verplicht veld